3. Дейност 1.5. Изграждане на дигитални класни стаи и дигитални лаборатории и дейност 1.6. Софтуерни решения за по-добри дигитални умения
По проекта са изградени на 9 дигитални класни стаи, от които 6 са в УНСС, и 3 дигитални лаборатории, от които 2 са в УНСС.
Новите зали разполагат с:
1. Смарт дъска с възможности за: увеличаване на интерактивните инструктажи, повишаване интереса и мотивацията сред студентите, споделяне на атрактивни графики, внасяне на аудио-визуални инструменти в лекциите и свързаност между студентите, както за присъствено, така и за дистанционно обучение. Възможностите на смарт дъските за интегриране на компютърно и графично съдържание ще позволят на всички икономически дисциплини да подготвят комплексно съдържание и много по-всеобхватни учебни материали.
2. Tаблети за повишаване на технологичните умения на студентите, интерактивно преподаване, лесно водене на записки. Студентите ще бъдат активни участници в учебния процес. Дисциплините ще могат да въведат много повече интерактивни системи за обучение, вкл. и специализирани софтуери за реално взаимодействие.
3. Технология за дигитално отчитане присъствието на студентите, която ще подобри отчитането на интереса към учебния предмет.
4. Интерактивни плоски дисплеи, със смарт функционалност и възможност за мобилност, позволяващи лесен достъп до онлайн материали, провеждане на интерактивно обучение. Студентите ще могат да работят в колаборации и да решават проблеми.
5. Интерактивни маси за колаборативна работа между студентите, улеснявайки достъпа до информация.
6. Холограмен проектор, който е част от концепцията за Преподаване на кариерно техническо образование в 21 век. Студентите ще бъдат обучени как да изпълняват задачи в различни професионални области.
7. Персонални преносими компютри, позволяващи: повишаване на продуктивността, подобряване на технологичните компетенции, достъп до информация, улеснения при воденето на записки и редактиране, извършване на самостоятелна и мобилна работа чрез различни софтуери като ЕRP, CRM, BI, счетоводни и логистични софтуерни продукти.
8. Технология за виртуална реалност (VR очила и камера, статив)- студентите ще придобият компетенции за ресурси, технологии, или опит, до които нямат достъп. Ще могат да наблюдават напр. осъществяването на процесите, за които преподавателят обучава, без да се налага да напускат класната стая.
9. Система за кодиране на Интернет на нещата чипове, които да дигитализират цялостно университетските помещения.
10. 3D принтер позволяващ колаборация на студентите от различни специалности или различни учебни заведения. Ще развие възможностите на студентите с предприемаческа насоченост и ще предостави полезен опит в създаването на прототипи.
11. Техника за осъществяване и записване на онлайн курсове (вкл. за платформи като Coursera, EDX и др.): камера, микрофони, осветление, телепромптер, услуги за видео обработка.